Opiskeltavaa ajan kuluksi...

Senioriliiton verkkosivut  toimivat sekä älypuhelimella, tabletilla että tietokoneella. Jäsenkortti-applikaatio toimii älypuhelimella. Ne toimivat periaatteessa kaikilla käyttöjärjestelmillä ja selaimilla.

Niillä tiedotetaan yhdistyksen hallinnollisista asioista ja tapahtumista. Niillä voi ilmoittautua retkille ja matkoille. Osa viikkotapahtumista ja kokouksista voidaan järjestää Teams-kokouksena etänä.

Valikosta löytyy  artikkeleita viikkokokousten mielenkiintoisimmista esitelmistä. Ne lähinnä jäsentelevät ja tiivistävät kuultuja asioita, esitelmän pitäjän hyväksymällä tavalla.

Valikosta löytyy myös artikkeleita ja linkkejä, joiden avulla voi tutustua tietokoneen käyttöön ja vastauksen etsimiseen hakukoneella.

Rohkeasti Seniori -opas, sen sivulta 46 alkaen, kannustaa digitalisoituvien palveluiden ja laitteiden käytön opiskeluun, ja muuhunkin opiskeluun.

Senioriliitto ry piti viime vuonna 12 luennon Digisarjan, ja tallensi ne verkkoon.

Kommentit ja parannusehdotukset voi esittää näiden sivujen ylläpitäjälle.